
Vega E-Dönüşüm Uygulamaları
Rakiplerinizin Bir Adım Önüne Geçin
Dijitalleşen dünyada, artık kamu kurumları da dijital uygulamalar üzerinden işlerini yürütmektedirler. Bu dijital dönüşüme e-Dönüşüm adı veriliyor. VegaGrup Yazılım 30 yıllık tecrübesi, uzman kadrosu ile sektörün ihtiyacına yönelik yazılımların öncüsü olarak dijital dönüşüm süreçlerine rehberlik etmektedir. Gelir İdaresi Başkanlığından Özel Entegratörlük izni almış Vega e-Fatura sistemi vasıtası ile elektronik belgelerinizi gönderme ve alma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
ÖZEL ENTEGRATÖR NEDİR?
Gelirler İdaresi Başkanlığı’nın e-Fatura iletme, alma ve muhafaza etme izni vermiş olduğu hizmet sağlayıcılarına Özel Entegratör denir. GİB’ten özel entegratör izni alan VegaGrup Yazılım 7/24 aktif çalışan güvenli ve hızlı sistemi ile müşterilerine en üst düzey hizmeti sağlar. Müşterilerimizin elektronik faturalarının gönderilip alınması VegaGrup Yazılım güvencesi ile gerçekleşir. Aynı zamanda üstün güvenlik sertifikalarına sahip sistemlerde faturalar yasal saklama süresince müşterilerimizin bir tık uzağında bulunmaktadır.
E-DÖNÜŞÜM NEDİR?
En yalın hali ile e-Dönüşüm bilginin ve belgenin dijital onamda oluşturulup muhafaza edilmesidir. Elektronik fatura sistemi ile hayatımıza giren e-Dönüşüm sistemleri gün geçtikçe daha da yaygınlaştı. E-Dönüşüm sistemleri bizlere zaman tasarrufu sağlayarak, maliyetlerimizi ciddi ölçüde düşürür. VegaGrup Yazılım sektörün önde gelen markalarından olarak sizlere e-Dönüşüm ile ilgili her türlü hizmeti en üst kalitede sunar.
Vega E-Mutabakat
Vega e-Mutabakat sayesinde mutabakat işlemlerinizi online olarak kolay ve hızlı yapabilirsiniz. Kullanışlı yapısı ile ticari ilişkinizin bulunduğu firmalara otomatik olarak mutabakat metni gönderir ve yanıt bekler. Yanıt alınan ve yanıt alınamayan firmaların listesini tek ekrandan görebilirsiniz VegaGrup Yazılım e-Mutabakat uygulaması ile size zamandan tasarruf sağlar. Mutabakatlarımızın online gönderimini tek tuşla yapabilirsiniz Sonrasında online olarak gelen yanıtların takibini ve raporlamasını yapabilirsiniz.
Vega E-İrsaliye
E-İrsaliye sistemi sevk irsaliye belgesinin elektronik ortamda düzenlenmesi, ibraz edilmesi ve muhafaza edilmesi demektir.
E-İrsaliye kağıt derdini ortadan kaldırarak sevk süreçlerini hızlı ve kolay hale getirir. Ayrıca diğer e-Dönüşüm uygulamalarında olduğu gibi arşivleme işlemlerini elektronik ortamda güven içinde yapar. Vega Yazılım sizlere en iyi kalite, en iyi hizmet ile e-İrsaliye çözümleri sunmaktadır.
Vega E-Arşiv
E-Arşiv Fatura, Elektronik Fatura uygulamasına dahil olmayan tüzel veya gerçek kişilere kesilen faturalardır. VUK 433 sıra numaralı e-Arşiv Genel Tebliğinde yer alan şartlara uygun olarak elektronik ortamda düzenlenmesi, ibraz ve muhafaza edilmesine imkan sağlayan uygulamadır. E-Arşiv fatura kullanan mükellefler bir özel entegratör ile çalışmak veya kendi entegrasyon sistemlerini kurmak zorundalardır. GİB’in kendi portali e-Arşiv hizmeti sunmamaktadır. E-Arşiv sistemi sağladığı faydalardan ziyade şirketinizin prestijini artırır ve işletmenizi dış dünyaya karşı profesyonel olarak gösterir. İster mevcut ERP programınızın üzerinden, isterseniz ise portal ile web üzerinden e-Arşiv fatura oluşturabilir ve takibini yapabilirsiniz. İşletmenize en uygun ve en güvenilir e-Arşiv çözümleri VegaGrup Yazılım’da mevcuttur.
Vega E-Fatura
Kağıt fatura kullanmanın maliyet ve karmaşasından kurtulmak istiyorsanız sizler de e-Fatura uygulamasına geçiş yapabilirsiniz. Mevcut yazılımınız ne olursa olsun işletme yapınıza en uygun ve en güvenilir çözümler VegaGrup Yazılım’da mevcuttur.
ELEKTRONİK FATURA UYGULAMASI NEDİR?
E-Fatura mükellefleri arasında oluşturulan faturaların dijital ortamda portal yöntemi üzerinden iletilmesi ve dijital ortamda saklanma sistemi e-Fatura sistemidir. E-Fatura’nın 433 Sıra No’lu VUK Genel Tebliğine göre normal faturadan tek farkı sizi kağıt masrafından kurtarması ve işlemlerinizi daha hızlı bir şekilde yapmanızı sağlamasıdır. E-Fatura’ya tabi mükellefler elektronik belgelerini kendilerine ait bir bilgi işlem sisteminde saklayabilirler, ya da GİB’in izin vermiş olduğu Özel Entegratörlerden saklama ve fatura iletme hizmeti alabilirler. Elektronik faturalar işletmelere ait mali mühürün doğruluk ve geçerlilik kontrolünün elektronik ortamda yapılabilecek olması sebebi ile yalnızca dijital ortamda oluşturulabilirler ve saklanabilirler. Kağıt ortamında saklanmasının hiç bir geçerliliği yoktur.
Vega E-Defter
Gelirler İdaresi Başkanlığı’nın 13.12.2011 tarihinde yayımlanmış 1 sıra no’lu Elektronik Defter Genel Tebliği ile hayata girmiş olan uygulamadır. e-Defter uygulaması ile Yevmiye ve Kebir Defterleri elektronik ortamda oluşturulup berat dosyaları elektronik ortamda GİB’in sistemine ibraz edilmek zorundadır. e-Defter’e geçen mükellefler bu sisteme geçtikten sonra bir daha noter onaylı kağıt defter yazdıramazlar. e-Defter aylık olarak gönderilmekte olup, gönderilecek ayın defteri takip eden 3 ayın son gününe kadar gönderilmelidir. e-Defter sistemi işletmelere kağıt, zaman ve arşivlemenin yüksek maliyetlerinden tasarruf sağlamaktadır. Elektronik ortamda oluşturulan defterlerin ve bu defterlerin beratlarının kağıt çıktısının alınmasının hiç bir geçerliliği yoktur. e-Defter kullanan işletmeler doğa dostu olarak çevremize büyük fayda sağlamaktadır.